منو کاربری و دسترسی ها
پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با ما

آموزش تصویری سئو برگشت به لیست مقاله ها

  • در این پست آخرین آموزش های تصویری کمپانی معتبر لیندا همراه با زیرنویس فارسی ارائه خواهد شد. مشاهده گام به گام این آموزش ها به تمامی مدیران وب سایت و برنامه نویس ها توصیه می شود.
    این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

بهینه‌ سازی یک وب سایت براساس اصول موتور های جستجو (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎) که در فارسی و به اختصار به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود بازخورد و دیده شدن یک وب‌ سایت در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل،انجام می شود. این یکی از روش‌های بازاریابی براساس موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌ سایت هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدید کننده (مشتری نهایی)  بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند. برای وب مسترها و مدیران وب سایت ها، یکی از عوامل مهم و حیاتی، بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو مانند موتور معتبر گوگل می‌باشد.

مجموعه آموزش های زیر توسط کمپانی معظم لیندا (یکی بزرگترین کمپانی های آموزشی جهان) تهیه شده است. تیم میترا رنک، این آموزش ها را به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی روان ترجمه نموده و به مرور طی هفته های آتی و به صورت کاملا رایگان در این صفحه قرار خواهد داد.

 

» قسمت اول :: خوش آمدید !

» قسمت دوم :: منظور از بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) چیست ؟

» قسمت سوم :: بررسی صفحه های نمایش نتایج جستجو

» قسمت چهارم :: سئو چگونه روی کسب و کار شما تاثیر خواهد داشت ؟

» قسمت پنجم :: مدیریت انتظارات ما از سئو

» قسمت ششم :: چرا شما به تحقیق برای یافتن کلمات کلیدی مناسب نیاز دارید ؟

» قسمت هفتم :: چطور کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم ؟

» قسمت هشتم :: ابزارهایی که به شما درباره تحلیل کلمات کلیدی کمک خواهند کرد

» قسمت نهم :: درک خواص کلمات کلیدی

» قسمت دهم :: درک توزیع کلمات کلیدی

» قسمت یازدهم :: ارزیابی کلمات کلیدی در حال استفاده

» قسمت دوازدهم :: درک بهینه سازی محتوا

» قسمت سیزدهم :: بهینه سازی چیدمات سایت یک وب سایت

» قسمت چهاردهم :: بررسی انواع مختلف محتوا در وب سایت ها

» قسمت پانزدهم :: بهینه سازی عناصر متنی صفحه

» قسمت شانزدهم :: بهینه سازی عناصر غیرمتنی

» قسمت هفدهم :: تحلیل کیفیت محتوا

» قسمت هجدهم :: بررسی ارزش و منافع تولید محتوا توسط کاربران

» قسمت نوزدهم :: بررسی اجمالی کدهای موجود در پست هر صفحه از وب سایت ها

قسمت بیستم :: موتورهای جستجو چگونه محتوای جدید را در وب سایت ما پیدا می کنند ؟

قسمت بیست و یکم :: بررسی آدرس های استاندارد و لینک صفحات

قسمت بیست و دوم :: کاربرد میکروفرمت ها

قسمت بیست و سوم :: بررسی فاکتور های مهم در سمت سرور

نظرات کاربران

  • عالی بود.موفق باشید simkala.com



برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


یک وب سایت کامل با پنل مدیریت آسان و کاربردی :: فقط 99،000 تومان