چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟ | افزایش بادزید , بازدید واقعی , افزایش بازدید واقعی , سئو وب سایت , بهبود سئو , موفقیت سایت , پیشرفت سایت

حساب کاربری ورود به حساب کاربری دسترسی سریعدسترسی سریع

چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟

در مقاله پیش رو، راه حلی جامع و کوتاه مدت برای رسیدن به موفقیت به کمک خدمات مجموعه وب سایت های میترا ارائه شده است. مسبما راه های زیا برای رسیدن به موفقیت وجود دارد اما اگر مدیر یک وب سایت نوپا و یا در حال پیشرفت هستید، این 5 قدم به شما کمک خواهید تا سریعتر به هدف نهایی وب سایت تان دست پیدا کنید.
قدم اول : معرفی سایت به موتور جستجوی گوگل و احراز مالکیت

در قدم اول می بایست وب سایت تان را از طریق ابزار Google Search Console به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید. این کار در آینده به شما کمک خواهد کرد تا تحلیل مناسبی از عملکرد وب سایت و سلیقه کاربران و مخاطبان وب سایت به دست آورید. برای آشنایی با این ابزار و راهنمای استفاده از آن، به لینک زیر مراجعه نمایید :


قدم دوم : افزایش بازدید وب سایت و بهبود رتبه الکسا و رنک گوگل

در قدم دوم باید بازدید وب سایت تان را افزایش دهید. با توجه به اینکه در ماه های اول راه اندازی یک وب سایت، ممکن است گوگل توجهی چندانی به آن نداشته باشد، افزایش بازدید به شما کمک خواهد کرد تا روند پیشرفت وب سایت تان را تسریع کنید. برای شروع، یک بودجه ماهیانه برای افزایش بازدید وب سایت تان در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که بهتر است این بودجه برای ماه های بعد 10 تا 20 درصد افزایش داشته باشد. فرض می کنیم بودجه ماهیانه شما برای افزایش بازدید مبلغ 300،000 ریال باشد. به این ترتیب شما می توانید با ثبت یک سفارش 30،000 تایی و تنظیم بودجه روزانه 1000 عدد، روزانه 1000 بازدید واقعی برای مدت یک ماه برای وب سایت تان تهیه نمایید. این بازدیدها به وب سایت شما کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری در گوگل دیده شده و رتبه الکسا آن حداقل 4 رقمی شود. برای ثبت سفارش افزایش بازدید، متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، می توانید به هر یک از بخش زیر در سایت میترا رنک مراجعه نمایید :

- افزایش بازدید استاندارد :: مناسب برای وب سایت هایی با بودجه متوسط و بالا
- افزایش بازدید اقتصادی :: مناسب برای وب سایت هایی با بودجه محدود


قدم سوم : افزایش ورودی از موتور جستجو گوگل

پس از گذشت حداقل یک ماه از قدم های پیشین، می توانید فرآیند افزایش ورودی گوگل را آغاز نمایید. برای شروع این کار به ابزار Google Search Console وارد شده و کلمات کلیدی معرفی شده در این ابزار را بررسی نمایید. اگر موردی در این لیست به واسطه فراوانی و ارتباط با فعالیت وب سایت شما، توجه تان را جلب کرد و تمایل داشتید تا به واسطه آن عبارت کلیدی به صفحه اول گوگل رسیده و جایگاه خود را استحکام بخشید، از طریق بخش "افزایش ورودی گوگل" می توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.


قدم چهارم : ارسال پست مهمان ( رپرتاژ آگهی ) در وب سایت های پربازدید

از سال 2012 و با شروع فعالیت الگوریتم پاندا توسط گوگل، این موتور جستجو دیگر به لینک های خطی ( بک لینک ) توجه چندانی نشان نمی دهد و انتظار دارد لینک ها در قالب یک مطلب و یا پست همراه با تصاویر و کلمات کلیدی مرتبط همراه باشند. به همین دلیل یکی از روش های موثر در افزایش اعتبار و رنک یک وب سایت ارسال پست های حاوی لینک مستقیم در وب سایت های پربازدید است. برای ارسال پست مهمان ( رپرتاژ آگهی ) می توانید از خدمات مجله های پر بازدید مانند مجله میترا و یا تالارهای گفتگو استفاده نمایید.

- ورود به سایت مجله میترا


قدم چهارم : شروع تبلیغات و جذب مشتری واقعی

لزوما نیاز نیست این قدم پس از موارد قبلی انجام شود و هر زمان که تصور می کنید وب سایت شما برای ارائه خدمات، آمادگی لازم و کافی را داراست، می توانید این قدم را آغاز نمایید. برای شروع تبلیغات می توانید با مراجعه به وب سایت میترا نت، تبلیغات حرفه ای خود را آغاز نمایید. در این وب سایت بسته های تبلیغاتی متنوعی مانند پاپ آپ، تبلیغ بنری و پست ثابت ارائه شده است که متناسب با توان مالی و بودجه در نظر گرفته شده، می توانید یکی از بسته ها را انتخاب نمایید. همچنین به کمک سامانه طراحی بنر آنلاین، فقط با چند کلیک می توانید یک پکیج بنر حرفه ای برای بسته تبلیغاتی تان ایجاد نمایید.

- ورود به سایت میترا نت


قدم پنجم : پیشرفت مستمر و رفع مشکلات احتمالی

یکی از ویژگی های مهم کسب و کارهای آنلاین این است که نیاز به پیگیری و به روز رسانی مستمر و دائمی دارند و نمی توانید به واسطه انجام چند فعالیت ابتدایی، انتظار پیشرفت دائمی داشت. بنابراین  به صورت روزانه عملکرد وب سایت تان را بررسی کرده و به آن مطالب جدید اضافه نمایید. سعی کنید برای هر موضوع مرتبط با کسب و کار تان، یک صفحه اختصاصی همراه با توضیح و تصاویر مرتبط در وب سایت تان ایجاد کرده باشد. ممکن است برخی از موضوعات از نظر عنوان شبیه به هم باشند ( مانند طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ و... )، اما برای بهبود شرایط وب سایت تان در گوگل، بهتر است برای هر عنوان یک صفحه جداگانه ایجاد شود....
  این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :



نظری برای نمایش یافت نشد، شما اولین نظر را ارسال کنید !





برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


نماد اعتماد ملی
بستن
1